Lat, lat, lat

Tjobido!
De senaste dagarna har jag inte gjort någonting känns det som, samtidigt som jag har haft super mycket jag skulle ha gjort. Jag börjar bli otroligt lat, speciellt när det gäller skolarbete. Det grundas nog att jag inte riktigt fattar vad jag ska göra och att det blev fel redan från starten på dem här kurserna. Men det löser väl sig.
Sen så har det blivit lite fix i hallen efter att de nya hyllorna blivit monterade, känns super bra att ha någonstans att lägga alla saker! Det är inte riktigt klart fixat än, så bilder kommer när det är klart.

Promenaden i solen slutade med en sådan här. För er som är unga minns inte att denna glass fanns förr i tiden, fast så i form av Solero. Jag tycker att det är fel att den nu kallas för Calippo, den varken smakar eller känns som Calippo. Den både smakar och har samma konsistens som TWISTER! Sådeså. Men god är den!



Nu måste jag sluta vara lat och göra nått vettigt, men det är inte så lätt när jag tycker att det är så underhållande att ligga i soffan med godispåsen och skilda världar.

<3iNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0