Dagen innan för ett år sedan!

Hej!
För exakt ett år sedan plågades jag av nervositet inför vad morgon dagen skulle bjuda på. Jag uppskattar denna dag ett år senare mer kan jag säga. För ett år sedan var nämligen dagen innan min operation, för ett år sen hade jag sista mötet med kirurgen och alla anda inblandade, dem vägde mig och tog prover. Jag försökte känna mig lugn men när jag tänker tillbaka på det så var jag galet rädd och ville bara att det skulle vara över. Vilket jag inte visade för jag kännde mig ändå trygg på något konstigt sätt, jag hade inte så mycket till val heller.


Jag har gjort en otroligt klumpig sak idag! Jag gick upp i bra tid i morse för att göra en uppgift, jag gjorde den och skulle lämna in. Men när jag skulle lämna in den så lämna jag in på fel ställe under fel uppgiftsinlämning! Onödigt och drygt! Skyller ännu en gång på läroplattformen för jag är för fantastisk för att det ska vara mitt fel! Hoppas lärarna kan fixa det så det blir rätt. (:


Idag hoppas jag att mitt efterlängtade paket kommer hit! Ska även plugga, fixa och skicka julkort och fixa på mina julklappar! Men även följa Musikhjälpen! :D

Vill ha mer snö!


Kom ihåg att imorgon är sista dan att skicka julkort! :D


<3iNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0