Julklappar!

Hoho!
Jag vet inte hur jag får dagarna att gå så fort, jag hinner inte ens med hälften av vad jag tänkt hinna! Man får hoppas på en morgondag och nya krafter.
Idag började jag slå in alla julklappar, men i brist på lådor/kartonger så blev det inte helt klart. Nu ska jag kolla om det är nå bra på tvn eller lyssna på musikhjälpen och göra mer på mina fantastiska egen gjorda julklappar, så dem blir klar innan jul! :D

Imorgon ska jag fixa glasyr till pepparkakshuset, och häva in fler julklappar i papper. :D


Julklapparna jag slår in blir fantastiskt snygga i år, om jag får säga det själv!






Imorgon är det fjärde advent! Det är fantastiskt. :D


<3iNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0