Sista veckan!

Yo!
Så va vi inne på sista veckan på detta år. Jag har inte haft tid för någonting de senaste dagarna, vilket syns på antalet uppdateringar xD ogilla!

Natten till annandagen blev en sömnlös natt, som antagligen alla märkte blåste det orkan ute. Jag som är hemma i sjöbo sover i ett rum bredvid en super stor gran, så jag låg och oroade mig för att den skulle flyga på mig. Istället för att sova gick jag upp och drack te, efter typ 10 minuter förvann strömmen, inte kul. Men det blev mys med massa ljus. Efter några timmar typ klockan 6 måsta jag, mamma och pappa åka bort till ladugården och ta in de två hästar som går ute på lösdriften, utan ström och i kolsvartaste mörker fick jag tillslut in hästarna i stallet.

Med ljuset kom alla överraskningar som stormen hade orsakat. Mycket av våran skog har blåst ner..
För er som missade att det blåste så kommer några bilder.







Hoppas alla har haft en fantastisk jul, bilder från min kommer dyka upp! :)


<3iNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0