Torsdag!

Tjullilulu!
Idag är det första december, vilken innebär: 24 dagar kvar till julafton, första avsnittet av julkalendern och första luckan ska öppnas! (: gilla. Jag har även varit duktig och pluggat idag. Imorgon ska jag till tandläkarn och innan de fixa med lite julklappisar!

Kollade på första avsnittet av årets julkalender "Tjuvarnas jul" idag, jag vet inte riktigt om man ska gilla eller inte, men den påminner om "City of ember" vilket inte är negativt. Men den är inte så julig som jag hade önskat. Fast det hörs på titeln att det inte är den gulligaste och juligaste kalendern.



Jag har testat lägga upp en liten fantastisk video, så vi får se hur det funkar! :D





<3iNA

Kommentarer
Postat av: Krootie

Men fan vad sött.:D

Duktig du är Evelina.:)

2011-12-01 @ 22:10:10
URL: http://kroken.jail.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0