Redan tredje advent!

Tjoo!
Det har varit fullt upp i helgen. Helgen blev inte riktigt så effektiv som tänkt, men den blev fantastisk!
Igår var jag till Delsbo en sväng och drack glögg med några från min förra klass, det va uppskattat och fantastiskt kul att se dem igen! Jag bakade lite pepparkakor som jag hade med mig och imorgon ska jag baka mer och göra pepparkakshus! Måste även plugga lite, men det är så mycket annat som ska hinnas med innan jul så det blir till att vara effektiv!

Lyssnar på musikhjälpen och dricker glögg, önska låtar och skänk pengar nu!




Egentligen borde man kalla pepparkakor för kryddkakor, men det låter inte lika gulligt. Mer bilder från allt julpyssel kommer, men nu måste jag plugga! (:

<3iNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0