Telefon till salu.

Hej!
Jag är irriterad över att allt ska uppdateras och förändras. Antingen uppdateras något för lite (som mittunderveristetes läroplattfrom) eller så uppdateras saker för mycket och drastiskt! Det är okej att facebook och såna grejer som jag ändå inte använder förändras. Men när det kommer till saker jag använder, som twitter. Och bilddagboken som har bytt design och NAMN, hur dum får man va!?

Men det är inte det värsta, det som fick bägaren att rinna över var i morse när jag uppdaterade min mobil. Det första jag märkte var att upplåsningen va HELT annorlunda och sen upptäcktes allting som en löpeld, och jag blev mer och med förtvivlad. Vad har HTC gjort med min fantastiska mobil!? Jag blir sur, irriterad och förtvivlad när jag ska göra nå med mobilen! Åh, jag känner mig så tönting som blir så här av en mobil, men jag klarar fan inte av förändringar! Det är så illa att jag inte vill ha den längre, nu är jag arg!


Nu måste jag installera sims på datorn och se om jag blir glad, och slutar tänka på mobilen som blivit en "dum-fån"!

Hitta denna gamla fantastiska bild från när TS3 precis kommit ut :D njut.
Haha de rimma, älskar rim, apprå på rim, idag blev det lite julklapps rim och julklappsinslagningar.





<3iNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0