Baka, baka

Tjullilulu!
Blev inte så mycket plugg som planerat idag, men lika glad för de är ja! :D ikväll har jag förberett min tårta inför imorgon, hoppas den blir fantastiskt god! Kollade på senaste How i met your mother avsnittet idag, vill inte sabba för nån men fan vad sorligt, jag vill bara ta hand om Barney.. men vem vill inte de?! ;D
På fredag blire Engmans, vilket kommer bli kalas-kul :D


Jag har funderat över hur konstigt människor beter sig. Enskild spelar utseendet roll, en människa som anses vacker får mer närhet än en som upplevs mindre vacker. I grupp är det den som är starkast som får mest uppmärksamhet och närhet, då spelar inte utseende någon roll längre.







Det blir bra när man är fantastisk!
<3iNA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0