Första gången, är alltid först.

Tjabba, tjena, hallå!
Jag kan börja med att säga att jag har haft en blogg sen 2007, men aldrig skrivit i den. Vilken kan bero på att jag inte vet vad jag ska skriva, det finns så många ord så jag vet inte vilka jag ska välja. Men nu känner jag att det är dags att sätta igång.. Skippa att tänka på att prestera, bara köra!:D 

Det är galet hur man kan bli påmind av delar av ens liv man har glömt genom att se vissa föremål, höra vissa låtar eller ord. Något som får mej att minnas extra mycket är dofter, speciellt parfymer som jag eller personen som tillhör den delen av mitt liv använt. Ibland är det helt fantastiskt att minnas och känna hur allt kommer tillbaka till en och man fylls av känslorna man hade då. Andra gånger är det inte lika fantastiskt, men lärorikt, man ska aldrig glömma sig själv eller hur man har värderat. Allt har lärt oss alla till vad vi tillsammans är idag.




<3iNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0