På torsdag!

Hi!
Jag måste visa upp min fantastiska adventskalender!

Jag blev så glad att det va första advent så jag skulle få öppna första luckan, men så kom jag på att det är första december jag får öppna första luckan! När jag prata med Emelie kom vi fram till att det borde kallas "24-dagar-i-december-fram-tills-jul-kalender" istället för adventskalender, men lättast är att kalla det för julkalender. Fast det säger ju inte när man får öppna första luckan?! Blir galen på att allt ska vara så otydligt, med otydligast på länge är läroplattformen som Mittuniversitetet använder sig av! Den är otydlig!







<3iNA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag håller med!! SÅÅÅ Otydlig! :P

2011-11-30 @ 16:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0