Puss-dagen!

Doobido!
Idag är det 11.11.11, alltså DUNDER PUSS dagen! Det blir pussdagen eftersom man vanliga dagar ska pussa någon 11.11 och 00.00 (: Och idag har det ju varit 11.11 hela dagen :D Det gillas! Jag älskar att ha något att fira för då har man en anledning till att fika! Diggar googles "11.11.11-skämt" :D Googla på: "Do a barrel roll" och "Tilt". Haha!

Hemma från Örnsköldsvik nu, känns skönt att ha ännu en träff överstökad. Jag kan säga att jag är besviken på att det inte kom en enda snöflinga! Imorgon blire Ljusdal och 18 års kalas (y)


Här är min PUSS-muffins! :D fika, fika, fika!







<3iNA

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är ju helt fantastisk du ;) 4 inlägg! Det måste ju firas!

2011-11-11 @ 23:01:54
URL: http://emeliehjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0