Pyssel dag!

Hej hå!
Denna lördag har varit mys. Jag har plockat och pysslat till advent. Jag älskar lukten av julpyntet, egentligen så luktar inte porslinsfigurer inlindat i gammalt tidningspapper gott, men eftersom det alltid har luktat bläck och papper så får jag underbart fantastiska minnen av lukten! (: Imorgon blire advent bakning och advent mys! Jag ska även fixa lite av julklapparna som jag ska göra själv. Gilla!

Jag är sur och besviken över att julskyltningen i Ljusdal är imorgon, och jag kommer missa den för första gången någonsin! Jag skulle ha köpt cernitlera igår, för att göra eget julpynt till naglarna. Men självklart så finns det inte att få tag på i Hudik eftersom alla som brukade sälja har slutat då hobbybutiken sålde. Men hobbybutiken har lagt ner. Så jag måste göra nått kul imorgon som väger upp lite av besvikelsen, eftersom jag är så fantastisk så kommer jag hitta på nått fantastiskt kul! :D

Här är några av alla bilder på dagens pyssel, det är ganska många bilder. Fler kommer nån annan dag, Njut!





Här är mina ÄLSKADE hampasnören, har upptäckt min kärlek till dessa fantastiska snören!




Mitt adventsljus arrangemang :D




Åter igen, hampasnören! Det blir en ina-feeling över det nu, gilla! :D




Badrums pynt! Härliga doftpåsar :D




Den super mysiga tvålen :D Tvättäkta kärlek!




Dom här gos-tomtarna hänger och dinglar med benen på sänggaveln! :D








Jag ska börja som alla smink brudar på tvn, "Jag är värd det", varför inte använda de inslitna orden? :D


<3iNA
Citron och vitchoklad hallon tårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0