Ofantastisk dag!

Hohoo!
Vilken otroligt dålig dag! Började med att informationen för den nya kursen började 9.15... inte 13.15 som typ alla i klassen uppfattat det. Jag personligen skyller på skolans läroplattforms uppbyggnad, eftersom jag är så fantastisk och glamorös så kan det inte vara jag som missat den nya tiden. Jag beslutade snabbt att det var skolans fel eftersom dem har ett dåligt system att informera oss elever om tider etc.

Kom hem och skulle laga mat så lyckades jag bränna mig, tappa ner locket i stekpannan och Sofie råka smälta lite av skärbrädan på plattan. Har även fått ont i halsen för mina lägenhetsfönster häver in en massa kalluft, har ringt till HSB som lova att ringa upp mig.. dom ringde aldrig upp! Inte okej!
Nu ska jag äta kanelbulle och dricka te, det kan ju bara inte gå fel! (:

Btw, reklamen för Jameson är otroligt långsökt..?







"I can do everything better than you" - vi kör på de!
<3iNA

Kommentarer
Postat av: Sofie

MEEEN jag ÄSLKAR ju att smälta skärbrädor på spisen! :) Det är ju superkul! :P hahaha

2011-11-13 @ 14:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0