Dagen som suger

Hej hå!
Jag är så otroligt trött på att få för lite grundinformation till skoluppgiftterna så jag känner för att skita i allt. Jag går ju en utbildning för att lära mig, inte för att jag redan kan allt. Om jag skulle vilja söka all information själv så hade jag inte behövt gå en utbildning för att göra det, De är ju bara att besöka min vän Internet eller närmsta bibliotek!
Aja, jag är iallafall otroligt less. Och det hjälper ju inte att böckerna man får tag i inte håller ihop... Haha det här börjar ju fan bli komiskt!



Bara för att jag är trött och sur tänker jag spendera kvällen framför skilda världar med glass och godis! #struntaribeachen2012

<3iNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0