Fantastiskt

Yo!
Rastlös är rätta ordet för dagen och jag är inte ens rastlös och energifull på ett bra sätt! Jag har massa saker jag kan göra, men jag gör dem inte... Men jag hälsa iallafall på mormor på sjukhuset idag, det var en kort och trevlig visit. Det blev lite kortspel och sånt, hoppas hon blir pigg snart! :D Därefter blev det träning, dock inte lika mysig som igår när solen lyste och gjorde stan vacker.




Jag fattar fan inte vad det är med mig, jag tror på mig själv mindre och mindre och ser ner på mig själv mer och mer... Det är inte okej! För bara någon månad sen så skulle jag utan tvekan presentera mig själv som den mest fantastiska och glamourösa personen man kan träffa. Det är inte jag som har ändrat min åsikt eftersom det var jag själv som tyckte så. Jag hatar att jag blir påverkad av folk som inte får påverka och trycka ner mig. Jag måste sluta lyssna på dem som inte säger nå vettigt, hur svårt ska det vara att hålla käften om man inte har nått vettigt eller onedtryckande att säga?! Alla måste nog helt enkelt lära sig att slå dövöra till och sluta lyssna på sånt slöseri med bokstäver som dessa människor håller på med.

Åh! Jag är fantastiskt fantastisk och fantastiskt glamourös. God natt!

<3iNA

Kommentarer
Postat av: Sofie

DU ÄR HELT FANTASTISK! KVINNA!

den som trycker ner dig kan ta sig någonstans..



Men jag vet hur det känns, får också sådana svackor ibland!!



Men du är fantastisk! SÅDETSÅ!

2012-04-23 @ 12:23:47
URL: http://thissofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0