Ovant med ack så skönt!

Tjenis!
FAN vad skönt det känns att slippa gummisnoddarna, ni kan inte ana vilket framsteg för mina tänder, nu kan jag vakna på morgonen utan att ha ont. Lite ovant känns det också, men det går lätt över kan jag lova!
Efter hemkomsten från Gävle har jag försökt vara effektiv och gjort det jag planerat. Började med att posta iväg ett litet gulligt påskägg till gullfia nere i Stockholm. Sedan städade jag av balkongen och påskpynta lite, och där tog effektiviteten slut. För jag blev gatt överaskad att betygen på en av de avslutade kurserna hade kommit in, så då ansåg jag mig vara värd en liten paus mitt i allt stökande.







Något som jag inte gjort så mycket idag är plugga, så jag får väl kämpa mig några sidor i boken innan jag gosar till det med kudden.

<3iNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0