Plan B

Hoho!
Har precis skickat anmälan på två sommarkurser, hoppas först och främst på ett sommarjobb men även på att komma in på någon kurs som B-plan.
Grådassigt väder och jag ångrar att jag åkte till Ljusdal i helgen, känner nämligen att någon av alla som var förkyla har gjort ett avtryck i min hals och hörselgångar. Hoppas att det bara är något tillfälligt, jag orkar inte bli förkyld nu! Jag får glädjas av det fantastiska Påskgodiset och jordgubbarna. #uppskattat

Mysfrukost!







Hoppas på ett resultat, ett bra resultat från tentan inom en snar framtid, jag blir galen av att inte veta om saker är avklarade eller inte. Nu ska jag mumsa i mej en av de sista Påsk-cakepopsen :D #gilla!

<3iNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0