Allas dag

Hi!
Idag är det som bekant alla hjärtansdag, fantastiskt mysigt! Jag älskar harmonin som tillhör om att få äta godis hela dagen utan att nån bryr sig! :D
Idag har det varit en fullspäckad dag, började med att jag pluggade och lämnade in en uppgift som jag dragit ut över en vecka med att lämna in, fan vad duktig jag är! Sedan skrev ut en massa CV:n och åkte till stan och delade ut dem med lite olika respons, hoppas på ett jobb! Efter det gick jag hem och bakade Whoopie pie som alla hjärtansdag fika, bilder kommer dyka upp under veckan. Sen blev det tacos, halvåttahosmig och nu plugg.

Jag är otroligt besviken på dagen, jag har inte fått ett enda JÄVLA geléhjärta! Det blir inge alla hjärtansdag utan de där sliskiga och lite äckliga godisarna. Men än har jag inte gett upp hoppet det är ju två timmar kvar på denna otroligt romantiska gottis-dag! Det blir strumpband på och fortsätta hoppas, man vet ju aldrig när det dyker upp nån lixom.

Jag måste vara stolt över mig själv som har lämnat in uppgiften och lämnat CV:n idag. Tummen upp för mig även fast jag antagligen blir utan hjärtan på alla hjärtansdag.




Till äran av dagen! <3PUSS.


Imorgon bär det av mot Ljusdal, ska ta hand om kisse missen Freja som ska steriliseras och därefter behöver någon fantastisk som tar hand om henne, vilken självklart blir jag!


<3iNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0