Evelina

Hej hå!
För det första tänkte jag upplysa er alla om att jag har NAMNSDAG idag! Gilla. Jag älskar att hitta fantastiska saker att fira, då får man en anledning till att gotta sig med massa fika! Och det kommer jag kunna göra i tre dagar på rad, idag har jag namnsdag, imorgon är min dop dag och på tisdag är det alla hjärtansdag! :D Det är fantastiskt bra! Visst dopdag är kanske inte något man vanligtvis firar, men kan man fira så ska man.

Har precis varit ute på en promenad i det fantastiska vädret! Gillar inte att man får ont i ögona av allt ljus men man ska inte klaga för mycket. Just nu känner jag mig stressad eftersom jag har tenta på torsdag och känner att jag måste plugga varje sekund. Pluggade lite i morse men nu ska jag trotsa mig själv och ta det lugnt, baka och spela spel!

Föresten, plugga vad är det för ord egentligen? Pluggar man igen någonting, typ hjärnan eller? Plugg det är ju det man har i betongväggar.




Det jag tycker är jobbigt med att motionera ute på vintern är att det är svårt att klä sig rätt. Man ska klä sig så att man fryser om man står still och därför måste hålla igång hela tiden. Men vem klarar av det när man står inne och ser att det är minus på termometern och känner hur man fryser av att titta ut.

@evelinaess: "Enda gången jag avskyr ljudet och lukten av skoter är när jag själv inte åker med!" #jagvillåkaskoter

<3iNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0