Förkyld

God kväll!
Dagen blev inte som planerad. Dagen började med att jag tidigt gick ner på stan för att fixa min legitimation, eftersom mitt pass går ut idag. Och jag hade kommit fram till att jag inte skulle hinna få mitt körkort på en dag. När jag kom till banken så behövde jag fixa bild så jag gick iväg för att göra det, men under tiden hade mamma kommit på att jag kunde ringa och fråga transportstyrelsen om jag kunde få hem mitt moppekort. Vilket visade sig att jag kunde få, så jag hade gått ner på stan i onödan med halsont.

När jag kom hem började förkylningen som jagat mig hela dagen ta form. Jag la mig och pluggade, var effektiv trots att jag inte mådde bra. Nu ska jag kolla på ett avsnitt och förhoppningsvis sova bort förkylningen.



I brist på annat blire en otroligt glamorös bild på min nagel.





<3iNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0