Framme

Hej!
Befinner mej i Stockholm, har inte hunnit göra så mycket än. Men jag har hunnit komma fram till att ica i upplands väsby ÄGER! Det finns hur mycket USA grejer som helst där, fantastiskt!
Imorgon ska jag kanske på bio, ska bli kul, det är som roligare att kolla bio på ett stort ställe :D

Det var knök fullt på pendeln till upplands väsby, det va bara vartannat tåg som gick eftersom det va fel på nån ledning. Drygt med allt folk, plus att jag får panik för jag inbillar mig att folk har nån sjukdom som dem kommer smitta mej med bara för att dem är så nära mig.

Fick träffa denna super sötis idag! Och det sötaste av allt va när hon skulle sova för då hörde man att hon låg och sa "ina, ina, ina". Sötis!



Gav Veronika hennes 30-års present idag :D
Skulle haft en bättre bild, men jag glömde fota innan jag slog in de. Så då blev det en snabbis bild efter öppnandet.


Nu ska jag kolla klart på filmen, sen sova!

<3iNA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv; ja det skulle vara coolt! :)



Gud va söt! :)

Du är så pysslig Evelina.. :D

2012-02-04 @ 11:08:04
URL: http://thissofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0