Hudik

Tjoo!
Kom precis hem till Hudik, skönt att äntligen vara hemma. Som sagt, jag älskar att vara borta och komma hem. Gårdagen tillbringades i Gävle och hos tandläkaren, är trött på tandläkare. Dom kan inte stå för vad de har gjort och kan inte svara på frågor, dem skyller bara ifrån sig. Trött trött trött på tandställning och allt som tillhör. Efter Gävle besöket bar det va mot Ljusdal igen för att hämta ut legitimationen och äta middag med mamma och pappa.

Jag hittade ett par super söta hängselbyxor i Gävle, hittade flera, men kunde inte köpa båda. Så det blev dessa #iloveit





Nu måste jag plugga, blev dåligt med plugg i helgen och igår. Måste ta tag i de nu när det närmar sig tenta.

Jag älskar att solen värmer och att man kan börja plantera små växter! Gillar även att det är skottdagen imorgon och att jag har namnsdag idag :D #Gilla




<3iNA

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt galet vacker!

2012-03-01 @ 21:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0