Lång dag

Helo!
Idag är det fettisdag! Ett fråga som jag ställde mig imorse när jag kolla på tvn var att alla sa "fetttisdag" men det heter väl "fettisdag"? Eller säger man olika i olika delar av landet? Jag tycker iallafall att det är helt fantastiskt med ännu en fikadag! Snart ska jag och @thissofe smaska i oss våra semlor :) #gilla




Lång dag i skolan idag, stora uppgifter som ska vara klar på kort tid. Men det har nog en mening och ett budskap, så det är bara att fokusera och jobba på. En positiv sak med dagen är att det va fantastiskt fint väder i morse, gilla!




Måste erkänna och upplysa att jag har för första gången i hela mitt liv kollat på Bigbrother. Och till min stora förvåning underhölls jag av det. Trodde inte att jag av den som gillade att se på en konstig mix av människor som är inlåsta i ett lyxhus, men det är jag! Det är ju fantastiskt!


<3iNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0