Skottdagen

Hellu!
Håller just på att tvätta för fullt. En fråga jag ställer mig, firar man att det är skottdagen? Typ att man kan fika eller göra nått annat mysigt? #vorefantastiskt
Haha dem sa precis på radion att det borde placeras ut psykologer på IKEA och idrottsarenor, det är ju fantastiskt roligt! #humor #norrmän

Igår satt jag och funderade på hur mycket jag tycker om våren, men sen kom jag fram till hur mycket jag tycker om hösten. Fast jag kom även fram till att jag älskar vintern och sommaren, så funderingen resulterade i att jag tycker om alla årstider. Men just nu och de senaste dagarna har jag njutit av min kärlek till våren. Det mysigaste är att man kan börja odla små växer, och bli imponerad av hur något så litet som ett frö kan bli så stort av lite jord, ljus, luft och vatten. Det är fantastiskt!
Har inhandlat fröer och planterat några av dem, se så söta!








Nu måste jag lämna in uppgifterna, men varför kan jag inte? Jo för jag är feg och tror att jag kan skriva mer fast jag vet att jag inte kommer göra det! Fan för mig, lämna bara in uppgifterna och se glad ut! #segastivärlden


<3iNA
Hellu!
Håller just på att tvätta för fullt.
Haha dom sa precis på radion att det borde placeras ut psykologer på IKEA och idrottsarenor, det är ju fantastiskt roligt! #humor #norrmän

Igår satt jag och funderade på hur mycket jag tycker om våren, men sen kom jag farm till hur mycket jag tycker om hösten. Fast jag kom även fam till att jag älskar vintern och sommaren, så funderingen resulterade i att jag tycker om alla årstider. Men just nu och de senaste dagarna har jag njutit av min kärlek till våren. Det mysigaste är att man kan börja odla små växer, och bli imponerad av hur något så litet som ett frö kan bli så stort av lite jord, ljus, luft och vatten. Det är fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0