Tentan avklarad

Wooyo!
Har inte skrivit på ett tag för jag har pluggat, pluggat och åter igen pluggat eftersom det är tentadag idag. Snacka om att jag va nervös, och jag blev ännu nervösare när tentan publicerades. Jag tog mig i kragen och gjorde den och blev som tur av godkänd och över det tillochmed, jag va 6% från det betyg jag ville ha. Men med konstiga formuleringar och stress är det inte lätt att tyda alla frågor rätt, så jag ska vara nöjd! Jag är fantastisk, nu ska jag vara glad hela dagen!



Om det är nångång man ska träffa mej så är det nu, för jag är så fantastiskt otroligt glad, avslappnad och positiv! Det gillar vi allihopa!

<3iNA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv; ja det var det jag tänkte med mitt "Magazine" men jag har mycket att lära ;) sen är det ju så roligt med InDesign tycker jag!

2012-02-17 @ 15:32:08
URL: http://thissofie.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sv: ja vad är det som ska ske?? ;P EN LITEN VOVVE!

2012-02-17 @ 15:32:43
URL: http://thissofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0