Trött

Shooho!
Det tar på krafterna att vara i Ö-vik kan jag säga. Idag har jag tvätta och plugga, imorgon bär det av mot Ljusdal och Järvzoo! Ser fram emot ett besök på Järvzoo, det va super längesen jag va där. Jag är fantastisk och trogen Järvzoo besökare, har ju årskort. Gilla!

Jag är lite bitter över att jag inte kan se på Bigbrother i Hudik. Får nog vara i Ö-vik mer, där har jag ju många kanaler. Kollade nya på gårdagens avsnitt och börjar känna något slags hat mot programmet, jag kände mig uttråkad. Men det kan bero på att dem bara klipper med diskussioner i avsnitten som visas, jag borde skaffa mig 24/7 :) Ska man kolla på Bigbrother ska man ju göra det ordentligt!


En lite småtöntigt redigerad bild, men det är kul att leka runt i Ps. Tänkte visa mina fixade naglar, eller rättare sagt mina nya nageldekorationer. Gillar de svarta plupparna!



Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen!

<3iNA

Kommentarer
Postat av: Emelie

Annars kan du ju kolla på avsnitten på nätet? :) de finns ju på tv4 hemsida :) ganska onödigt att skaffa 24/7, det är mest segt.

2012-02-25 @ 10:52:13
URL: http://emeliehjort.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag kollade på 24/7 igår på TV.. och det var inte så värst roligt.. halva deltagarna låg i det gamla "bebis-rummet" och sov och snackade om plastikoperationer..



Sen var det Middag för deltagarna och de hade kameran på Jessica babbeltanten pratade.. det var typ de onödigaste 60 minutrarna jag spenderat på TV:n en fredagskväll! ;P



Så håller med Emelie, det är onödigt ;P

2012-02-25 @ 15:14:37
URL: http://thissofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0