bra

yo!
Just nu ger jag mig själv en klapp på axeln, jag har varit klar med två uppgifter i en vecka... men inte lämnat in! NU har jag lämnat in, bra, inte en dag försent! Det är någonting med mig och lämna in uppgifter, om jag inte gör det på en gång efter att dem är klara så börjar jag inbilla mig att jag inte är klar, även fast jag vet att dem är de!
Nu måste jag fortsätta med mitt pluggande, har en hel del att gå igenom och skriva om. Känns lite stressigt faktiskt!

En av uppgifterna jag lämna in, ett tidningsuppslag där jag skulle "härma" en annan layout.


Idag har jag ont i tänderna! Va ju till tandläkarn igår och dom spände tandställningen.. fick äta överkokta nudlar till frukost. haha. Men nu har jag smulat i mej massa marsipanbörd och det är så sjukt gott!

<3iNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0