Hemma igen.

Tjabba, tjena, hallå!
Äntligen hemma efter en spontan tripp till Ljusdal. Nu ska jag bara vara hemma och försöka planera upp mitt liv med de nya kurserna. Det som försvårar planeringen är att jag fortfarande inte hittat någon kalender som jag gillar!
Innan jag åkte hem till Hudik va jag till sjöbo för att hämta några saker. Och till min förvåning fanns där en hög av saker som va till mig! Mamma hade varit och handlat på utförsäljningen av team sportia, gilla! #julafton2!

Blev lite sur igår när jag fick mail av adlibris om att jag har 5% rabatt när jag beställer böcker och att man skulle få en "book bag" om beställningen va över 700. Jag beställde mina böcker i fredags och beställningen va på över 1000! Men snälla som dem verkar vara så ska jag få ta del av rabatten ändå OCH jag skulle få en sån där "book bag", vilken fantastisk tur!




Nu ska jag äta massor av mat och pepparkorn så jag får bra immunförsvar
och kanske inte råkar ut för magsjuka!


<3iNA
Tjabba, tjena, hallå!
Äntligen hemma efter en spontan tripp till Ljusdal. Nu ska jag bara vara hemma och försöka planera upp mitt liv med de nya kurserna. Det som försvårar planeringen är att jag fortfarande inte hittat någon kalender som jag gillar!
Innan jag åkte till Hudik går va jag hem till sjöbo för att hämta några saker. Och till min förvåning fanns där en hög av saker som va till mig! Mamma hade varit och handlat på utförsäljningen av team sportia, gilla! #julafton2!

Blev lite sur igår när jag fick mail av adlibris om att jag har 5% rabatt när jag beställer böcker och att man skulle få en "book bag" om beställningen va över 700. Jag beställde mina böcker i fredags och beställningen va på över 1000! Men snälla som dom verkar vara så ska jag få ta del av rabatten ändå OCH jag skulle få en sån där "book bag", vilken fantastisk tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0