Ö-vik igen.

Hej!
Sitter i Ö-vik, är super trött efter första sokoldagen detta år. Extra trött blir jag av att nån har fått för sig att det ska vara 5000 k på ljuset i klassrummet...Vilket är betraktningsljus som ska vara i skåp där man betraktar grafiska provtryck! Men redovisningen för den avslutade kursen är över och jag kan andas ut.

Imorgon blir det ny kursstart och mer jobb. Jag tycker inte om människor som inte kan stå för vad dom har gjort.. eller i det här fallet inte gjort! Men så är det, allting löser väl sig :)





Nu ska jag sova så att jag orkar med morgondagen. Kom ihåg att om ingen säger något måste du säga det själv! @evelinaess


<3iNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0