Paket igen!

Hallilåå!
Idag har det blivit mycket motionerande! Gilla. Och det kommer mer och mer snö, helt fantastiskt, allt blir mycket mysigare med snö!
Lite kul, jag, @emeliehjort och @sixxor skulle göra potatisgratäng idag. En såndär god färdig. Men när jag skulle ta ur den ut kylskåpet så va den inte där?! Vilket visade sig i att vi missat att köpa de! Haha, illa!

Fick mitt bokpaket idag, bra, nu kan jag börja planera lite bättre.
Plus att jag fick min book bag, haha!
OCH när jag ändå ältar om skolgrejer så kan jag tala om att jag och @thissofie har fått tag på ett super trevligt företag som vi ska studiebesöka! :) Gilla!







@evelinaess: "En av anledningarna till att skaffa barn är för att kunna få chansen att bli kallad MILF!"
Nu ska jag sova, god natt!


<3iNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0