PAKET.

Tjoo!
Idag åkte Julia och Jill hem, för man måste ju åka hem för att kunna komma tillbaks! gilla! Apropå gilla så verkar det som att det krånglar med facebook och deras lösenord, Emelies facebook har blivit spärrat efter att någon kommit in på hennes inloggning och skrivit saker till folk. sjukt!

Idag har jag varit trött och seg, kommer väl efter sen i lördags, men är det nyår så kan man ju int sova! Blev inte så mycket plugg som tänkt idag, men dagarna till tentan närmar sig ändå. Är det någon som ens orkat ta sig igenom hela "Costumer relationship management boken" är min fråga?! Jag kan erkänna att jag är fantastiskt värdelös när det gäller att läsa på engelska! Men jag försöker iallafall.

Idag kom även det efterlängtade paketet! vilket gjorde att jag ville plugga ännu mer... nej!


I paketet fanns fantastiskt nintendo godis, wii-spel och TS3!















Nu ska jag överväga och planera fortsättningen på min kväll :D


<3iNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0