Torsdag.

Tjabba!
Har precis kollat på Sveriges mästerkock och Biggest loser, jag ogillar starkt att Biggest loser är direkt efter ett matprogram! Först blir jag as sugen på att baka och fixa sen direkt efter blir jag mer sugen på att träna! haha! Imorgon ska jag nog baka muffins eller nå gott, det är ju trots allt fredag :)

Plus, jag vill inte ta bort alla julsaker, det är ju så fantastiskt mysigt med allt ljus och pynt!



Hitta den här gamla bilden som är sen jag va i Östersund hos @emeliehjort, jag saknar faktiskt Östersund! Men nu blire yoga, sims och sova :D gilla!



<3iNA

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha :D även att du har "taggat" mig (eller vad man ska säga) som på Twitter ;D

2012-01-13 @ 18:37:59
URL: http://emeliehjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0