fantastiskt.

Yey!
Äntligen var tentan färdig och inlämnad, hoppas nu på att den blir godkänd.
Börjar kunna se ironin i att ha grannar, i morse klockan åtta började mina nya älskade grannar spela hiphop med sin jävla bas låda. Klockan nio gavs min tenta ut, och jag kan ju meddela att dom sluta spela vid fem - När jag typ va klar med min tenta! Det är skrattretande! Men jag är ändå glad att tentan är skriven och inlämnad.

En annan sak som retar mig är mittuniveristetet! Jag skulle lika gärna kunnat plugga med en vägg som lärare, så tysta är mina lärare på forumet! Börjar tröttna på de här nu, det krävs förändring!



Jag är glad och nu ska jag gå en efterlängtad promenad! Sen blire yoga, känner mig stel som en pinne efter att ha suttit still hela dan!


<3iNA - den fantastiske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0