Lördag

Hej svejs!
Ännu en snötäckt härlig dag. Jag beundrar mina grannar, hur orkar dem festa och lyssna på samma musik dygnet runt? Vakna fyra imorse av att dem satt och prata och lyssna på musik, tror dem tröttna vid nio. Känner mig gammal som stör mig på att folk lyssnar på musik på nätterna! Pensionär varning, haha!

Idag ska jag göra naglar. Måste göra nya dekorationer, kan ju inte ha julpynt i januari! Slänger upp en liten smakbit på mitt julpynt. Har inte tagit så många bilder på nageldekorationerna för det har varit så mycket annat vid jul.






Nu ska jag ta en promenad sen blire yoga och efter det måste jag plugga lite.
Är det bara jag som stör mig på den där kryssnings reklamen för "club erik"? För det första så ser loggan ut som om det är ett företag som håller på med välgörenhet, typ klädinsamling för utsatta barn och familjer. Och för det andra så verkar människorna i reklamen mutade för dem är så över entusiastisk, har dom ens åkt med på nån kryssning? haha.


<3iNA


Kommentarer
Postat av: Concordia

jag stör mig också på den reklamen, speciellt idioten som inte kan avsluta en mening utan skrattar euforiskt över allting. sjukt dåliga skådisar. fan blir ju förbannad

2012-01-24 @ 09:34:35
Postat av: En av dom festande

Sry om vi var lite högljudda, men tröttnade vid 9 gjorde vi inte. Vi bytte till huset mitt emot ;)

Meen, det ska nog inte hända igen på ett tag att vi stör :)

2012-01-25 @ 05:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0