Fantastiska tisdag

Hej hå!
Idag har det varit en bra, lugn och mysig dag. Vilken behövdes! Jag har försökt förstå de nya kurserna och kollat över litteraturen, har även försökt tagit tag i en av uppgifterna, men det gick inte så bra att komma igång.
Så jag gjorde något som jag tycker är mycket roligare, nämligen naglar. Har precis gjort klart, eller dem är inte riktigt klar, men det får bli mer finlir någon annan dag. Jag får ont i ryggen och spring i benen av att sitta så länge. Testa nya pärlor som är mycket större än de andra jag har, pärlorna jag har nu är egentligen till scrapbookingen så dem blev lite väl stora till naglarna. Det ser ut som om det sitter två stora ögon istället för söta pärlor. Haha!















Blev ganska många bilder, men det är ju så kul att kika på ;D Haha! Nu ska jag fortsätta ta det lugnt och kanske om jag orkar ta ett litet träningspass. #äregentligenförlat

<3iNA

Kommentarer
Postat av: Sofie

VAAA FINT det blir!! Nu är jag AVIS och känner ett behov av att göra om MIN blogg också ;)

2012-03-28 @ 15:33:16
URL: http://thissofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0