Håller tummarna

Hej!

Har precis diskat och nu håller jag på att ricinolja håret. Idag ska jag till näsdoktorn, hoppas verkligen på att "hen" kan ge mig nått svar på vad som är fel. Och jag vill verkligen att man ska kunna göra nått åt det, annars blir jag riktigt arg!

Tror att orden HEN kommer funka bra för en lat person som mig, nu slipper jag skriva han/hon hela tiden! Men jag anser att ordet hen skulle ha varit "hin" eller nått istället. För om man vill ha det i nån annan form så blir det likförbannat ett kön på personen, typ henne.. det blir ju en HON! Men om det hade varit hin eller nått så hade det blivit hinne, vilket funkar mycket bättre! #SÅDESÅ Varför frågar dem inte mig innan dem kommer på ord och bestämmer sånt, jag är ju fantastisk och vet hur det ska vara!



Nu ska jag tagga för en bra dag, måste ju vara på bra humör när mamma och mormor kommer till stan! haha.

<3iNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0