Igår

Sullilulu!
Vaknade tidigt idag, drygt eftersom jag hade tänkt sova länge. Det är väl problem som dessa som uppstår när man börjar bli äldre och pensionär.
Snart ska jag bege mig ner på stan, vet ännu inte vad jag ska hitta på ikväll, tv-spel kanske? #voreunderbart

Igår invigde jag mina nya silikonformar, gick faktiskt bra. Enda problemet var att jag använde ett recept som behöver en uppdatering. Så jag ska förbättra det helt enkelt, fantastisk som jag är! Bakade både bull-muffins och tigerkaka. Tigerkakan blev inte randig men god ändå!







<3iNA

Kommentarer
Postat av: M.Nathalie Svensson

Vart har du fått tag i formarna? :)

2012-03-28 @ 15:33:24
URL: http://missaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0