Plugg, plugg och åter plugg

Hallihallå!
Jag som sett lösningen med att se Big brother genom att kolla på programmet morgonen efter, till frukosten. Men den här veckan är det inget frukostvänligt tema kan jag säga. Usch vad äckligt, man tappar verkligen matlusten! Jaja nog av det, jag tröttnar på mig själv för jag ältar bara i "plugg, plugg, plugg.. bla bla bla, plugg, jobbigt.. blaa". Jag måste göra nått vettigt, vilket är svårt när man redan har upp till öronen med "att göra". Har precis sökt lite mer sommarjobb och sitter nu och hoppas på det bästa, att jag får ett jobb!

Snö och ingen sol, vad är det här? trodde våren börjat på riktigt. #lurad.
Nu ska jag sluta älta om plugg och göra nått åt det istället, men det stör mig att jag inte har sportlov. Jag vill också ha lov! Så de så!




<3iNA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja du har ju rätt! :)



Att du orkar göra den där uppgiften! Jag bestämde mig igår att jag INTE ska göra den eftersom att jag kommer bli helt tokig då! :)

2012-03-08 @ 11:02:30
URL: http://thissofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0