Rådjur

Hejhå!
Jag tog mig nyss en promenad. Och till min stora förvåning höll jag på att bli översprungen av tre rådjur!
Jag gick på gångvägen, på vänder är det lite skog och på höger är det lägenhetshus. Hade precis lagt på från att ha pratat med @emeliehjort när jag fick se något röra sig bakom de stora stenarna. Där kom det rådjur springande och dem tänkte springa där jag tänkte gå. Vilket slutade med att dom stod helt stilla och jag stod helt stilla, vi tittade på varandra någon sekund. Under den här sekunden hinner jag tänka från att det är fantastiskt att se rådjur såhär nära och att jag vill klappa dem,  till att dom äter människor och kommer döda mig.
Efter ögonkontakten börjar både jag och rådjuren backa, typ som "vi har inte sett varann". Jag som fortfarande har tanken att dem kommer döda mig i huvudet försöker få upp telefonen och ringa någon, samtidigt som jag kommer på att jag måste filma händelsen svarar mamma och därav fungerar det inte att filma. När jag säger Hej i telefonen springer och skuttar rådjuren vidare åt ett annat håll, men jag hann få en bild.


Den fina och suddiga bilden på mina promenadvänner när dem springer från mig.


Nu har jag ännu en sak att berätta för barnbarnen! Fantastiskt!


<3iNA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, tack du!.. Mycket kul man kan göra med InDesign :)



Men haha.. tänk om du krockat med rådjuren.. vilken smäll det hade blivit :P

2012-03-04 @ 17:08:01
URL: http://thissofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0