RICINOLJA

Yooho!

Vakna flera gånger inatt av att det blåste så att de small i huset, blåsten har ännu inte lungat sig. Jag är glad att jag inte behöver vara utomhus och jobba!

Jag har börjat med den fantastiska oljan ricinolja på ögonfransarna. Har använt det i ungefär två veckor och jag tror att det börjar ge resultat. Risken finns ju att jag inbillar mig eftersom jag är kär i denna olja, men jag tror inte att jag inbillar mig för oljan är ju trots allt fantastisk.


Fransarna ligger lite hullerombuller, men jag tycker att dem ser lite tätare ut än för någon vecka sen. Har ingen bild att jämföra med men går på känsla. #älskaricinolja



Idag ska jag baka, det va riktigt längesen så kul ska det bli. Måste baka eftersom jag får finbesök imorgon. Bakning är även ett bra sätt att få min plugg-super-hjärna att slappna av. Ne usch vad jag har legat på latsidan när det gäller plugget, jaja nu ska jag iallafall baka! Gilla!

<3iNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0