sommartid, våffeldag

Hej!
Nu är det sommartid, förvirrande men det går väl över. Det som förvirrar mig mest är alla klockor som tidigare gått fel, men som efter inatt går rätt. Och alla klockor som gått rätt går nu istället fel, en timma hit och dit. Jag har kommit på en positiv sak med sommartiden, nästa gång det ändras tid så får man sova en timme mer! Sommarvädret visade sig idag, det gillas! Så det var verkligen läge för premiär-mjukglassen, vilket var fantastiskt gott. Eftersom det är våffeldagen idag och jag har mitt våffeljärn i Ö-vik, fick det bli en spontan smörgåstårta istället för våfflor.







Nu ska jag förbereda mig inför morgondagens tenta genom att inte plugga en minut till. Lycka till för mig och alla andra!

<3iNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0