Suris

Hoho!
Har precis kämpat mig igen ett kapitel i visuell kommunikation, är det bara jag som hatar dem boken ju mer man läser? Den är typografiskt felaktig och det är jättemånga fel formuleringar. Och meningarna består av kommatecken.. plus att texten är as liten. Det värsta av allt är alla otroligt ÄCKLIGA bilder! Usch säger jag bara! Men klara det ska jag! :D För jag är FANTASTISK, punkt!

Idag kommer mamma och mormor till Hudik, så det blir inte så mycket mer pluggande för mig. Vilket är tur för jag är på så otroligt dåligt humör att jag blir galen om jag sitter still vid böckerna hela tiden.  Ska snart ut i solen och gå för att möta dem.




Tror att mitt dåliga humör skapades igår när jag inte kunde se Bigbrother live. Jag tänkte att livesändningen borde man ju kunna se på internet eftersom man kan se den på tvn. Men nedå, självklart är dem för snåla för att ha det gratis! Och jag är för snål för att betala. #intevärtde

<3iNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0