Tråkigt

Yo!
Har precis kollat på big brother, jag tycker att det verkligen börjar bli tråkigt att kolla på. Det händer ju ingenting, och det som händer är bara bråk och tjafs.
Idag har jag haft tråkigt, tråkigt och åter tråkigt, vilket kan bero på att jag har varit trött och på dåligt humör hela dagen. Jag har iallafall fått lite plugg gjort, städat och tränat, men det är inte speciellt kul. Ne idag är det en klaga-och-tycka-att-allt-suger-dag. Nu är det bara att ladda om för en bättre morgondag! Hoppas även på att få tid att fixa naglarna någon dag, jag har ju allt liggandes så det är väl lika bra att använda det.




Det som gör mig ännu mer bitter är att det verkar vara fest överallt ikväll, jag påminns om det helatiden av min granne. Men jag måste ju sitta hemma och pluggeliplugga #roligt

<3iNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0