vad bra!

Tjo ho!
Idag har jag nästan färdigställt min stora årsredovisnings uppgift. Bra, imorgon ska den lämnas in och då har jag bestämt mig för att jag är värd nå riktigt smaskigt! Gilla!
Igår när jag skulle lägga mej kom jag och tänka på vad skönt det är att slippa "ångesten" av "nu-är-lovet-slut-imorgon-är-det-måndag-och-jag-vill-dö". Kom fram till att det är ganska skönt att inte ha lov, jag kan ju trots allt ta lov när jag vill...och kan. Jag var lite sur förra veckan över att jag inte fick något bestämt lov, men igår njöt jag av att inte var en av dom som inte ville till skolan idag. Jag är fantastisk!

Började kolla på Gnomeo och Juliet ikväll, det är faktiskt söt. Men jag konstatera snabbt att det inte är en barnvänlig film, dem använder många svår och fula ord.



<3iNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0