Jag hinn som int mä

Yo!

Känner för närvarande att jag inte har någon tid över till någonting, bland annat bloggen. Så ni får inte tro att jag inte gör någonting om dagarna bara för att jag inte skriver som man bör. Jag va som sagt i Ljusdal i helgen om i början av veckan, det va kul, men som vanligt var det super skönt att komma tillbaka till fina Hudiksvall.

Måste visa den här super söta bilden på Saga från min barnvaktings-dag i tisdags. Vi va hos grannen och fick hjälpa till att mata lammen, Livh ville inte vara med på bilden, men hon var också super duktig på att hålla flaskan åt de små hungriga ulltussarna.



Nu ska jag fortsätta plugga sen ska jag gosa ner mig framför mitt fantastiskt älskade how i met your mother! #GILLA!

<3iNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0