Tingsrätten idag då

Hej!
I morse gick jag upp tidigare än vanligt för jag skulle iväg till tingsrätten och gå på en förhandling. Det gick bra, har börjat skriva om det nu. Men det dryga är att man måste vänta två veckor på att domen ska komma, är iallafall igång med uppgiften nu. #tummenupp! Jag kollade nyss på "Min pappa är bättre än din pappa", det va faktiskt bra, fast gulligast var när barnen beskrev sin pappa och alla sa typ "min pappa är stark". Haha.

Testade mitt nya fantastiska hårband idag, jag älskar det! Bilden är lite sne och konstig men det är mitt nya hårband iallafall. #Gilla!



<3iNA

Kommentarer
Postat av: Sofie

OH! Snyggo! :)

2012-05-03 @ 09:22:39
URL: http://thissofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0